Рівні
навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії
оцінювання навчальних досягнень
|
Професійно-теоретична
підготовка
|
Професійно-практична
підготовка
|
І.
Початковий
|
1
|
Учень
(слухач):
-
За допомогою викладача розпізнає
окремі об'єкти, явища і факти навчального
матеріалу;
-
Під час відповіді припускається
суттєвих помилок.
|
Учень(слухач):
-
3 постійною допомогою викладача
виконує лише елементи навчально-виробничого
або контрольного завдання з використанням
обчислювальної техніки, потребує
допомоги і контролю в дотриманні
правил безпеки під час роботи з
обчислювальною технікою.
|
2
|
Учень
(слухач):
-
Розпізнає окремі об'єкти, явища і
факти навчального матеріалу та може
фрагментарне відтворити знання про
них;
-
Під час відповіді припускається
суттєвих помилок.
|
Учень
(слухач):
-
3 постійною допомогою викладача
виконує фрагменти навчально-виробничого
або контрольного завдання з використанням
обчислювальної техніки;
-
Знає і виконує правила техніки безпеки
під час роботи з обчислювальною
технікою
|
3
|
Учень
(слухач):
-
Має фрагментарні знання при незначному
загальному обсязі, менше
половини навчального матеріалу, за
відсутності сформованих умінь та
навичок;
-
Під час відповіді припускається
суттєвих помилок.
|
Учень
(слухач):
-
3 допомогою викладача планує та
виконує частину навчально-виробничого
або контрольного завдання з використанням
обчислювальної техніки;
-
Постійно дотримується правил безпеки
під час роботи з обчислювальною
технікою.
|
ІІ.Середній
|
4
|
Учень
(слухач):
-
Має початковий рівень, більше половини
частину навчального матеріалу може
відтворити репродуктивно;
-
Під час відповіді припускається
значної кількості помилок, які
самостійно виправити не може.
|
Учень
(слухач):
-
3 допомогою викладача може виконати
просте навчально-виробниче або
контрольне завдання з використанням
обчислювальної техніки;
-
При виконанні практичних завдань
припускається помилок, які самостійно
виправити не може.
|
5
|
Учень
(слухач):
-
Має рівень знань вищий, ніж початковий;
-
На рівні запам'ятовування відтворює
значну частину навчального матеріалу
з елементами логічних зв'язків.
|
Учень
(слухач):
-
3 частковою допомогою викладача
може виконати просте навчально-виробниче
або контрольне завдання з використанням
обчислювальної техніки,
-
Має елементарні, нестійкі навички
виконання основних дій з опрацювання
інформації на комп'ютері.
|
6
|
Учень
(слухач):
-
Знайомий з основними поняттями
навчального матеріалу; - Може самостійно
відтворити значну частину навчального
матеріалу і робити певні узагальнення
|
Учень(
слухач):
-
3 консультацією викладача може
виконати просте навчально-виробниче
або контрольне завдання з використанням
обчислювальної техніки;
-
Має елементарні навички виконання
основних дій з опрацювання інформації
на комп'ютері.
|
ІІІ.
Достатній
|
7
|
Учень
(слухач):
-
Вміє застосовувати вивчений матеріал
у стандартних ситуаціях;
-
Може пояснити основні процеси, що
відбуваються під час роботи
інформаційної системи та наводити
власні приклади на підтвердження
деяких тверджень.
|
Учень
(слухач):
-
Вміє за зразком виконати навчально-виробничі
або контрольні завдання з використанням
обчислювальної техніки, передбачені
програмою;
-
Вільно володіє клавіатурою.
|
8
|
Учень
(слухач):
-
Вміє самостійно аналізувати навчальну
інформацію і самостійно застосовувати
її на практиці;
-
Самостійно виправляє вказані вчителем
помилки.
|
Учень
(слухач):
-
Самостійно виконує навчально-виробничі
або контрольні завдання з використанням
обчислювальної техніки, передбачені
програмою;
-
Вміє використовувати інтерактивну
довідкову систему.
|
9
|
Учень
(слухач):
-
Вільно володіє навчальним матеріалом,
застосовує знання на практиці;
-
Вміє узагальнювати і систематизувати
навчальну інформацію.
|
Учень
(слухач):
-
Може аргументовано обрати раціональний
спосіб виконання навчально-виробничого
або контрольного завдання;
-
Має стійкі навички виконання основних
дій з опрацювання інформації на
комп'ютері.
|
IV.
Високий
|
10
|
Знання,
вміння і навички учня (слухача) цілком
відповідають вимогам державної
програми
|
Учень
(слухач):
-
володіє міцними знаннями, самостійно
визначає проміжні цілі власної
навчальної діяльності, оцінює основні
факти, явища;
-
Вміє самостійно знаходити додаткову
інформацію та використовує її для
реалізації поставлених перед ним
завдань.
|
Учень
(слухач):
-
Може аргументовано обрати раціональний
спосіб виконання навчально-виробничого
або контрольного завдання і оцінювати
результати власної практичної
діяльності;
-
Має певні навички керування інформаційною
системою.
|
11
|
Учень
(слухач):
-
Володіє узагальненими знаннями з
предмета;
-
Вміє планувати особисту навчальну
діяльність, знаходити джерела
інформації і використовувати її.
|
Учень
(слухач):
-
Вміє виконувати завдання, не передбачені
навчальною програмою;
-
Має стійкі навички керування
інформаційною системою
|
12
|
Учень
(слухач):
-
Має стійкі системні знання та
продуктивно їх використовує;
-
Вміє вільно використовувати нові
інформаційні технології для поповнення
власних знань.
|
Учень
(слухач):
-
Вміє вільно використовувати нові
інформаційні технології для розв'язання
поставлених перед ним завдань;
-
Має стійкі навички керування
інформаційною системою у нестандартних
ситуаціях.
|