Четверг
19.10.2017, 12:07
Сайт информатиков
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная Каталог статей Регистрация Вход
Меню сайта

Категории каталога
Информатика [8]
Проверка кабинета [1]
Документы для работы [0]
Методические рекомендации, конспекты и др
Интересное [14]
Интересное в интернете

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 46

Главная » Статьи » Информатика

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
ГДЕ.РУ - развлекательная поисковая система

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ (СЛУХАЧІВ)

ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ

З ІНФОРМАТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ


Оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики та інформаційних технологій здійснюється за 12-бальною шкалою відповідно до критеріїв оцінювання, які побудовано таким чином, що певний рівень навчальних досягнень передбачає, що усі вказані для попередніх рівнів знання, уміння і навички повністю опановані учнем (слухачем).


Рівні навчаль­них досягнень

Бали

Критерії оцінювання навчальних досягнень

Професійно-теоретична підготовка

Професійно-практична підготовка


І. Початковий

1

Учень (слухач):

- За допомогою викладача розпізнає окремі об'єкти, явища і факти навчального матеріалу;

- Під час відповіді припускається суттєвих помилок.

Учень(слухач):

- 3 постійною допомогою викладача виконує лише елементи навчально-виробничого або контрольного завдання з використанням обчислювальної техніки, потребує допомоги і контролю в дотриманні правил безпеки під час роботи з обчислювальною технікою.

2

Учень (слухач):

- Розпізнає окремі об'єкти, явища і факти навчального матеріалу та може фрагментарне відтворити знання про них;

- Під час відповіді припускається суттєвих помилок.

Учень (слухач):

- 3 постійною допомогою викладача виконує фрагменти навчально-виробничого або контрольного завдання з використанням обчислювальної техніки;

- Знає і виконує правила техніки безпеки під час роботи з обчислювальною технікою

3

Учень (слухач):

- Має фрагментарні знання при незначному загальному обсязі, менше половини навчального матеріалу, за відсутності сформованих умінь та навичок;

- Під час відповіді припускається суттєвих помилок.

Учень (слухач):

- 3 допомогою викладача планує та виконує частину навчально-виробничого або контрольного завдання з використанням обчислювальної техніки;

- Постійно дотримується правил безпеки під час роботи з обчислювальною технікою.

ІІ.Середній

4

Учень (слухач):

- Має початковий рівень, більше половини частину навчального матеріалу може відтворити репродуктивно;

- Під час відповіді припускається значної кількості помилок, які самостійно виправити не може.

Учень (слухач):

- 3 допомогою викладача може виконати просте навчально-виробниче або контрольне завдання з використанням обчислювальної техніки;

- При виконанні практичних завдань припускається помилок, які самостійно виправити не може.

5

Учень (слухач):

- Має рівень знань вищий, ніж початковий;

- На рівні запам'ятовування відтворює значну частину навчального матеріалу з елементами логічних зв'язків.

Учень (слухач):

- 3 частковою допомогою викладача може виконати просте навчально-виробниче або контрольне завдання з використанням обчислювальної техніки,

- Має елементарні, нестійкі навички виконання основних дій з опрацювання інформації на комп'ютері.

6

Учень (слухач):

- Знайомий з основними поняттями навчального матеріалу; - Може самостійно відтворити значну частину навчального матеріалу і робити певні узагальнення

Учень( слухач):

- 3 консультацією викладача може виконати просте навчально-виробниче або контрольне завдання з використанням обчислювальної техніки;

- Має елементарні навички виконання основних дій з опрацювання інформації на комп'ютері.

ІІІ. Достатній

7

Учень (слухач):

- Вміє застосовувати вивчений матеріал у стандартних ситуаціях;

- Може пояснити основні процеси, що відбуваються під час роботи інфор­маційної системи та наводити власні приклади на підтвердження деяких тверджень.

Учень (слухач):

- Вміє за зразком виконати навчально-виробничі або контрольні завдання з використанням обчислюваль­ної техніки, передбачені програмою;

- Вільно володіє клавіатурою.

8

Учень (слухач):

- Вміє самостійно аналізувати навча­льну інформацію і самостійно застосовувати її на практиці;

- Самостійно виправляє вказані вчителем помилки.

Учень (слухач):

- Самостійно виконує навчально-виробничі або контрольні завдання з використанням обчислювальної техніки, передбачені програмою;

- Вміє використовувати інтерактивну довідкову систему.

9

Учень (слухач):

- Вільно володіє навчальним матеріалом, застосовує знання на практиці;

- Вміє узагальнювати і систематизувати навчальну інформацію.

Учень (слухач):

- Може аргументовано обрати раціональ­ний спосіб виконання навчально-вироб­ничого або контрольного завдання;

- Має стійкі навички виконання основних дій з опрацювання інформації на комп'ютері.

IV. Високий

10

Знання, вміння і навички учня (слухача) цілком відповідають вимогам державної програми

Учень (слухач):

- володіє міцними знаннями, самості­йно визначає проміжні цілі власної навчальної діяльності, оцінює основні факти, явища;

- Вміє самостійно знаходити додатко­ву інформацію та використовує її для реалізації поставлених перед ним завдань.

Учень (слухач):

- Може аргументовано обрати раціональний спосіб виконання навчально-вироб­ничого або контрольного завдання і оцінювати результати власної практичної діяльності;

- Має певні навички керування інформаційною системою.

11

Учень (слухач):

- Володіє узагальненими знаннями з предмета;

- Вміє планувати особисту навчальну діяльність, знаходити джерела інформації і використовувати її.

Учень (слухач):

- Вміє виконувати завдання, не передбачені навчальною програмою;

- Має стійкі навички керування інформаційною системою

12

Учень (слухач):

- Має стійкі системні знання та продуктивно їх використовує;

- Вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для поповнення власних знань.

Учень (слухач):

- Вміє вільно використовувати нові інформаційні технології для розв'язання поставлених перед ним завдань;

- Має стійкі навички керування інформаційною системою у нестандартних ситуаціях.


Категория: Информатика | Добавил: informatika (27.12.2007)
Просмотров: 659 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0

Имя *:
Email *:
Код *:



 
Форма входа

Поиск

Друзья сайта
Remote_NewsBlock loading...
Український софт - понад усе!
Добавить на сайт readme.ru

Статистика


Copyright MyCorp © 2017
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz